Samotność w dzieciństwie zwiększa ryzyko chorób serca
12 sierpnia 2006, 18:16Społeczna izolacja w dzieciństwie zwiększa ryzyko chorób sercowo-naczyniowych w dorosłym życiu.
Włamanie do sieci AT&T
30 sierpnia 2006, 11:24Gigant telekomunikacyjny AT&T poinformował, że cyberprzestępcy włamali się do jednej z jego sieci komputerowych skąd ukradli numery kart kredytowych i dane osobiste klientów koncernu. Poszkodowanych jest mniej niż 19 000 osób.
Google przegrało proces
18 września 2006, 11:49Sąd zakazał koncernowi Google publikowania na swych stronach artykułów z belgijskich francuskojęzycznych gazet.
Google kupuje YouTube
9 października 2006, 22:04Koncern Google potwierdził plotki mówiący o tym, że internetowy gigant ma zamiar kupić serwis YouTube. Obie firmy doszły do porozumienia i zawarły transakcję wartą 1,65 miliarda dolarów.
Wielkość ma znaczenie?
5 listopada 2006, 13:13Wielkość, jak widać, ma znaczenie, przynajmniej dla australijskiego producenta bielizny AussieBum, który właśnie wprowadził na rynek powiększające optycznie genitalia slipy Wonderjock.
Trzeba rzucać, a nie ograniczać
28 listopada 2006, 11:06Palacze, którzy chcą zmniejszyć ryzyko zgonu z powodu chorób związanych z nikotynizmem, muszą całkowicie zerwać z nałogiem, a nie ograniczać (nawet o połowę) liczbę wypalanych papierosów.
Gratka dla miłośników hokeja
24 grudnia 2006, 20:57Najstarszy na świecie kij hokejowy zmienił swojego właściciela. Wykonany z białego orzecha amerykańskiego w latach 50. XIX wieku sprzęt sprzedano na aukcji internetowej za 1,9 mln dolarów.
Pieniądze z nieba
28 stycznia 2007, 20:06Wielu ludzi zastanawia się, co zrobiłoby z milionem wygranym na loterii. Jedni pojechaliby w podróż dookoła świata, inni kupili dom, a jeszcze inni podzielili się z rodziną.
W Japonii powstał pierwszy cyberuniwersytet
2 kwietnia 2007, 09:20W Japonii rozpoczął pracę pierwszy internetowy uniwersytet. Cyberuczelnia powstała przede wszystkim z myślą o osobach pracujących, które nie mogą chodzić na tradycyjne zajęcia.
Mężczyźni wolą luksusowe torebki
10 maja 2007, 11:03Podczas kupowania toreb to mężczyźni, a nie kobiety wybierają luksusowe marki. Ważniejsza jest dla nich wszywka z określonym logo, a nie cena. Na modne produkty decyduje się 73% panów i "tylko" 50% pań. Płeć brzydka 3-krotnie częściej sięga po produkty sygnowane przez Chanel.
